Alex Black – Flash Of Time

Prvi put sa muzikom Alex Blacka susreo sam se preslusavajuci snimke poslate za banjalucki “Nektar demo Fest”. Takodje sam njega i bend gledao i u jednoj od kvalifikacionih veceri pomenutog festivala, s obzirom da su usli u uzi izbor sastava koji se na istom takmicio. “Flash Of Time” predstavlja njegovo Demo/Promo ostvarenje realizovano pocetkom godine, preko kojeg se predstavio u koliko je to moguce reprezentativnom svetlu. Moze se reci da je Alex posedovao ranije iskustvo, a u njegovom press materijalu koje kruzi netom pise da je tokom dosadasnjeg zivotnog puta odsvirao 800 koncerata. Nema sta, impresivno ako je naravno tako. No, da se vratim na njegovo “Flash Of Time” ostvarenje na kojem se predstavio sa 9 autorskih numera. Alex je na terenu moze se reci originalne varijante rock/metala, koji se moze tretirati kao i neka vrsta crossovera. Puno polaze na samu atmosferu pesama koja je specificna, i cesto izlazi van pomenutih zanrovskih okvira. Vazan akcenat daje samim “live” nastupima sto je potvrdio i na banjaluckom “Nektar Demo Festu”, te se o njegovoj muzici ne dobija potpuna slika, preslusavanjem samo studijskih numera. Ima u njegovim songovima psychedelic elemenata, takodje ambijental, koji je potpomognut netipicnim vokalnim narativnim pristupom. Inace, Alex peva na engleskom jeziku, a iako njegov materijal treba posmatrati kao povezujucu celinu, pomenuo bih song “Eternal Life” kao meni licno najintersantniji. Alex se pokazao kao originalan autor, sto je uvek za pohvalu, cak i onda kada neki drugi tehnicko-realizatorski detalji ne funkcionisu bas najbolje.

Ocena: 7,5/10

e-mail: [email protected]

Profil Benda na RSN: https://rockserbia.net/alex28.html