Dargoron – Raskršće Snova

Smederevo, srpska Finska, „najmetalskiji“ grad u Srbiji, ima jedan od naših najboljih power metal bendova – Dargoron. Osnovan još 2002. godine, bend Dargoron sve više „grabi“ i postaje prava srpska metal mašina. Nakon vrlo uspešnog albuma prvenca koji je izašao 2006. godine, pre nekoliko nedelja je i njihov drugi album „Raskršće Snova“ pušten u prodaju.

Album je sniman tokom 2007. godine i do momenta izdavanja, bend je većinu pesama odsvirao uživo naišavši na dobru reakciju publike. Nije došlo do značajnije promene zvuka u odnosu na prvi album, to je i dalje onaj isti power metal sa elementima heavy, trash i progressive zvuka, sa vokalom koji daje jako specifičnu crtu radu ovog benda.

Album otvara pesma „Raskršće Snova“ za koju je urađen i spot koji se takođe može naći na disku. Mnoštvo zaraznih i pevljivih rifova, agresivna ritam sekcija i još agresivnija gitara Zlatka Nikolića su svrstali ovaj album u niz kvalitetnih dostignuća na srpskoj sceni. Dargoron je za nas pripremio 11 melodičnih „power“ pesama sa dve balade: „Hiljadu razloga za zlo“ i „Još čujem ti glas“. Kako obično ženska publika, najviše voli balade, tako i ja mogu da kažem da su baš te dve balade moje omiljene pesme sa albuma, ali ne mogu da propustim da pomenem i neke malo brže: „Ne budite me“ i „Priča o nama“. Još jedno iznenađenje koje nam je Dargoron pripremio je pesma „Duša ratnika“ na kojoj gostuju Lotke iz Kraljevskog Apartmana i Max iz Nightfall-a.

Kao poslednju stavku, volela bih da pohvalim i cover albuma koji je zaista uklopljen sa njihovim radom i muzičkom orijentacijom. Kroz dva albuma „Dargoron“-a i njihove live nastupe, može se videti njihov veliki napredak. Ovaj album ukazuje na to koliko je Dargoron muzički sazreo, i to je ono što je na mene ostavilo najveći utisak!

Evo i sajtova gde ih možete naći:

Autor Recenzije: Jovana Tomić