Drum`n`Zez – Dunava Ukus

Novosadski sastav Drum’ N’ Zez je poslednjih meseci u ekspanziji sto se tice vlastite karijere, koja traje ne bas u kontinuitetu od 1997-e godine. Pre par nedelja “PGP RTS” im objavljuje drugi po redu “oficijalni” album, jer kako sami kazu prvi kojeg su snimili nije nikad ugledao svetlo dana, a prethodni kao sto je poznato tokom prosle godine realizovao je “SKC Novi Sad”. Drum’ N’ Zez su uslovno receno siru prepoznatljivost pridobili pojavljivanjem na “Beoviziji”mada nema sumnje da je njihov muzicki izraz zasluzivao i zasluzuje i bez pomenutog medijskog “supporta” odredjenu primecenost i sto je vaznije prihvacenost. “Dunava ukus” se sastoji od materijala koji pre svega nudi dobro raspolozenje, prijatan osecaj pri preslusavanju, i sobom donosi primerenu dozu igrivih ritmova, neozbiljnih asocijacija, melodicnosti napretek, i isto tako potencijalnih hitova. Iako su se pojavili mnogo godina kasnije, njihov pristup “vuce” kroz sebe puno pozitivnih elemenata pridoslih iz ovdasnjeg novog talasa, i na momente podsetili su me na nedovoljno ostvareni beogradski sastav iz pomenutog perioda – Petar i Zli Vuci. Sto se samog ponudjenog materijala tice, novosadjani nisu upali u zamku “ponavljanja”, i vrlo su mudro aranzmanski postavili redosled pesama, koje uspesno zanrovski balansiraju, tako da nijednog momenta sami songovi potencijalnom slusalackom uhu tesko mogu postati dosadni. Dakle u “diskografskom” smislu bend je polozio ispit zrelosti, ne upadajuci u “problem” tkzv. drugog albuma. Kod ovakvih bendova kao sto je Drum ‘N’ Zez najveci test predstavljace u dolazecem periodu nacin medijske prezentacije i same promocije. Praksa u ovdasnjoj sredini je naime pokazala da ako ovakvi i (slicni) sastavi vlastiti marketing “guraju” kroz tkzv. neestradnu prizmu, tesko uspevaju da se u komercijalnom i svakom drugom smislu odrze, a ako se ipak  odluce za malo vise “estradizovanu” pricu, uvek postoji opasnost da im karijera krene u pogresnom pravcu. Nadam se da su oni toga svesni i da ce u danima koji slede znati da povuku prave poteze.

Ocena: 8/10

Website:

intervju sa bendom na RSN: