Olivera Dragicevic Skvo – Samo Pokusavam Da Zivim

Za one koji nisu toliko informisani, Olivera Dragicevic u narodu poznata kao Skvo, vec je duzi period na sceni. Puno je svirala i nastupala po beogradskim klupskim prostorima kao basistkinja, a najcesce se zadrzala u cover bendu Old Spice. Kasnije je krenula i sa pevanjem, i povremenim sviranjem gitare. Pre nekoliko godina objavila je debitantsko ostvarenje za “PGP RTS”, a relativno nedavno i drugi album naziva “Samo pokusavam da zivim”, ovog puta izdavac je “Rock Express Records”. Skvo je poznata u domacoj “rockerskoj” javnosti po svom izuzetno konzervativnom stavu prema muzici, i izuzetno respektabilnom odnosu prema ostavstini perioda 70-tih godina na Ex-Yu prostoru. Poznata je takodje i njena povremena saradnja sa muzicarima etabliranim u pomenutom periodu, a aktuelan album na neki nacin i predstavlja hommage njenim idolima, jos uvek savremenicima na sceni. “Samo pokusavam da zivim” sacinjen je od 9 pesama, ali i bonusom  od video klipova i multimedije. Na albumu su joj se pridruzili Bora Corba, clanovi Riblje Corbe, R.M. Tocak, Bata Kostic (Ex-Yu Grupa), Dadi Stojanovic (Zona B.), Proja (Fuzzbox), Babura (Ex-Siluete), njen mladjani sin Pera, Scepa (Nightshift)… Sigurno da pomenuti gosti na odredjen nacin daju “slagvort” samom izdanju, a pesme koje oni sa Oliverom interpretiraju/sviraju dobile su pastiche bendova u kojima su radili/rade, delovali i deluju. Dakle, kao sto je bilo za ocekivati jedan sveopsti flavour 70-tih godina je prisutan na kompletnom izdanju, i ko god je okrenut ovakvoj vrsti muzike, a da je pristalica ovdasnjih 70-tih, moze biti u odredjenoj meri ispunjen svim onim sto se nalazi na albumu. Ali, jedna preterana konzervativnost mora se jos jednom etiketirati, bez obzira na afinitete pomenute Olivere, i njeno primetno ne angazovanje da sam materijal poprimi makar malo izrazeniju moderniju dimenziju.To je realnost iz koje pevacica i ne pokusava da izadje.

Ocena : 6 / 10

e-mail : [email protected]
e-mail : [email protected]