SUPERBUTT – You And Your Revolution

Radi se o zaista dobrom Mađarskom bendu, koji je počeo sa radom 2000. godine. Album ’’You And Your Revolution’’ je njihov četvrti album, uz jedan objavljen EP na kome se nalaze četiri numere. Ovaj bend neobičnog imena je imao priličnu uzlaznu putanju u svojoj karijeri, što se da zaključiti poređenjem njihovih pređašnjih ostvarenja sa albumom ’’You And Your Revolution’’.
Produkcijski vrlo dobro odrađen album, sa odličnom ritam sekcijom, neobičnim vokalom, koji zaista ne bih mogao svrstati u određen kliše! Zanimljivo gostovanje Zak-a Tell-a iz benda ’’Clawfinger’’ u odličnoj uvodnoj numeri ’’Last Call’’, govori nam kojim putem su zacrtali ’’SUPERBUTT’’! Ne bi se moglo reći koji su ključni uzori i uticaji na ovaj bend, ali sigurno su spoj dobrog čvrstog zvuka, koji na momenat podseti na In Flames, Machine Head, Clawfinger, Ignite ( Zoli-a Teglas-a ) i sl. Kao što rekoh, čvrst moderan metal zvuk koji itekako ima svoje fanove i koje ovom prilikom pozivam da obrate pažnju na ovaj bend.
Deset godina bitisanja u ovim vodama nije malo, ali mislim da sledeća decenija može biti njihova ako ovako nastave. Problem današnje kritike i očekivanja je što se zaista mnogo očekuje od prvih izdanja određenih grupa, suviše su rigorozni pojedini kriterijumi! Setimo se ranijih radova velikana poput: Sepulture, Kreatora, Pantere… pa ćemo takođe uočiti niz propusta, ali isto tako mislim da se posle prvih par izdanja očekuje prekretnica, što bi za ’’SUPERBUTT’’ trebalo da predstavlja album ’’You And Your Revolution’’ i njihovo sledeće izdanje.

Ocena: 8,5/10

Website:

Autor recenzije: Cvijo Lončar