Violent Chapter – Traces

Beogradski sastav Violent Chapter nedavno je objavio aktuelni full-length naziva “Traces”. To je njihovo moze se reci drugo po redu izdanje, jer su pre dve godine objavili EP. Album su realizovali u sopstvenoj reziji, a pohvalio bi vrlo intersantan design covera CD-a, kao i impresivan 12-strani booklet. VC su na terenu necega sto se moze nazvati kombinacijom hardcore-a i metala, ali nacin tretiranja emocija i ulozene energije, ubrajaju ih u izvodjace sa tkzv. emo prefiksom. Stilska standardizacija u njihovom slucaju moze biti osnova za bazicnu informisanost o njihovom konceptu, ali bend je sa svoje strane ucinio puno, kako bi maksimalno “oplemenio” i obogatio strukturu ponudjerne muzicke matrice. Beogradjani mentalno prihvataju “zakonitosti” sadasnjeg trenutka, u sam ponudjeni materijal unosena je velika energija, songovi imaju jednu “razarajucu” snagu, a u vokalnom smislu preovladjuje miks screamo i growl varijanti. Bend songove izvodi na engleskom jeziku, a za svaku pohvalu je uigranost i usviranost, kao i rad na produkciji, koja je realizovana takodje na ubedljiv i moderan nacin. U ovdasnjoj sredini bilo je vise sastava izrazajno bliskih beogradskom bendu, ali je praksa pokazala, da je mali broj njih uspeo vremenom da opstane. “Traces” je izdanje koje autoritativno promovise ideje benda, ali koje takodje kroz sebe ne “vuce” komercijalnu nit, a kada kazem komercijalnu tu ne mislim na neke specijalne tiraze, vec na mogucnost makar male “amortizacije” ulozenog truda i energije.

Ocena: 8,5/10

Profil benda na RSN: https://rockserbia.net/alexa.html