VIS Scena – VIS Scena

Pre otprilike par meseci, bend iz Majdanpeka Vis Scena objavio je album za poznatog crnogorskog izdavaca ” Goraton “. Vis Scena nisu novo ime na domacoj ( srpskoj ) sceni, ali je njihova karijera bila suocena sa godinama neaktivnosti. Tokom 90-tih su objavili kasetno izdanje za “Take It Or Leave it ” records, pre koju godinu su snimili drugi album, ali ga kako kazu informacije sa njihovog site-a, nikad nisu stampali. Aktuelno ostvarenje je sudeci prema njihovim promotivno-marketinskim akcijama “ozbiljan” projekat, i videcemo sta u njihovom slucaju neposredna buducnost donosi. Muzicki, bend je na terenu mainstream popa, zacinjenog jasnim jazz-pop i soul-pop tragovima. Po mnogo cemu izrazajno asociraju na 2 sastava – beogradski bend Bel Tempo, aktivan tokom druge polovine 80-tih i pocetkom 90-tih godina, i hrvatski sastav JINX. Pomenute slicnosti su evidentne, ali clanovi benda su se sa svoje strane potrudili da u muzickom smislu ponude neko svoje autorsko vidjenje. Pesme sa albuma su slusljive i prihvatljive za radijsku primenu. Mada, nista specijalno novo ili vazno nije priredjeno i ponudjeno preko  11 prisutnih songova.Ipak, cini se  da je bend postigao ono sto je zeleo.Nisam siguran da danasnje okruzenje na ex-Yu sceni ide u prilog bendu ( tu mislim jednako i na medijska i na trzisna desavanja ), i cini mi se da bi sa ovakvom pricom mnogo bolje prosli tokom 90-tih godina. Uprkos navedenom, pristalice retro jazzy/soul -pop tendencija bi mogli obratiti paznju na muziku sa njihovog albuma, kao i  na bendove dolazece aktivnosti.

Ocena: 6,5/10