Carol Of Harvest – Ty I Ja

Carol Of Harvest je bio nemacki sastav, diskografski aktivan na nacionalnoj progressive underground sceni tokom druge polovine 70-tih godina. Sastav je takodje snimio album  1978-e godine, i imao je koliko je to bilo moguce respektabilan status u progressive okruzenju. Posle godina tisine, Axel Schmierer gitarista, kompozitor i kljucna figura grupe, ujedinjuje snage sa Ewom Gram, pevacicon i piscem textova, i snimaju album nazvan "Ty I Ja". Ovde se ne radi o klasicnom reunionu Carol Of Harvest benda, iako kako Axel objasnjava, puno slicnosti u autorskom pristupu i muzickoj realizaciji postoji u oba slucaja. Ewa dolazi iz Poljske, i duo odlucuje da  bi novi materijal trebao biti otpevan na poljskom jeziku. "Ty I Ja" je ozbiljno priredjen album, sa vrlo ubedljivom tehnickom realizacijom. Duo je ponudio 15 ujednacenih pesama/tema, koje su "locirane" negde izmedju 70-tih i 2000-tih. Sa svojim zaista prijatnim glasom, Ewa na specifican, ali prirodan nacin kreira neobicnu atmosferu. i sve od prisutnih pesama poseduju slicnu realizaciju. Muzicki, njihov pristup se moze tretirati kao varijanta folk/progressive opcije, sa evidentnim ambiental dodacima.Tako se moze reci da odredjeni uticaji dolaze od strane sastava kao sto su Camel i Barclay James Harvest, ali takodje je bend na svoj nacin citirao "teme" pridosle iz kuhinje sastava Clannad. Uprkos pomenutim misljenjima, Carol Of Harvest su uradili dobar posao i "Ty I Ja" album je preporucljiv kako za folk, tako i progressive sledbenike.

Ocena: 8/10