Charlie B – Rec

Koliko sam imao priliku da se informisem preko njihove MySpace stranice, Charlie B je sastav koji je uslovno receno svoje pocetke imao jos 1992-e godine. Prvi album su objavili 2006-e godine, zvao se “Pogledaj me”, a nedavno im nacionalni izdavac “PGP RTS” realizuje drugi full-length naziva “Rec”, od kojeg clanovi postave puno ocekuju. Kao bend iz Novog Sada, takodje su dobro poznati u lokalnom i regionalnom okruzenju, mada ostatak srpskih i Ex-Yu teritorija tek treba da se upozna sa njihovom muzickom ponudom. U muzickom smilsu Charlie B se oslanja na pop i melodic pop-rock idiome, ali glavni akcenat pored melodijsko-vokalne linije dat je slozenim i ozbiljno uradjenim aranzmanskim resenjima. Njihovi ponudjeni aranzmani pokazuju sa jedne strane dobru usviranost i muzicku naobrazbu clanova postave, a takodje i evidentan groovy i jazz flavour koji je vidno prisutan preko kompletnog materijala. Dakle, jedna ozbiljnost u postavci je prisutna, ona je evidentna i nakon preslusavanja ponudjenih pesama i tu nekih specijalnih nedoumica nema. Bend me pomalo podseca na beogradski duo Asfalt, koji je delovao jedno kratko vreme krajem 80-tih i pocetkom 90-tih godina, i koji je objavio jedan album slabo primecen, a nedugo nakon cije realizacije je i okoncana njihova karijera. Spomeuo sam ovo kao neku vrstu poredjenja, jer vrlo slicna muzicka opcija je egzistirala kod oba sastava. Izrazajna forma kojoj je veran Charlie B je takva da se moze svideti nesto ozbiljnijoj i starijoj ovdasnjoj publici, i to onoj koja naginje “laksim” jazzy varijantama, ali i onoj koja podrzava muziku sastava kao sto su npr. Neverne Bebe. Mislim da noviji klinci koji imaju jasnu zanrovsku percepciju sto se samog ukusa tice, kao i oni koji naginju definisanijim “trendi” pop ponudama, nece se specijalno zaintersovati za muziku koju nudi Charlie B. Misljenja sam da bi bend trebao imati i takvu medijsko-marketinsku kampanju koja bi se na kraju vise obratila populaciji koju intersuju muzicke varijante, od malo pre tekstu pomenute, a koje je bend sa svoje strane na albumu ponudio.

Ocena: 7/10