Mali Princ – Lako je…

Novosadsku grupu Mali Princ predvodi kantautor i kljucna figura postave Nemanja Nesic. Njegova karijera traje od prve polovine 90-tih godina. Predvodio je grupu Revir sa kojom je objavio dva albumska izdanja, jedno za “PGP RTS” izdavacku kucu, a drugo za “Metropolis “. Ima i solo album iz 2004-e godine naziva “Samo da si tu” realizovan za “Vojvodina music”. Kako stoji u press materijalu , grupa Mali Princ je prirodan nastavak Nesicevih muzickih interesovanja i traganja. Isto tako u pojasnjenju autorskog pristupa benda stoji da se izrazajni i kompozitorski koncept oslanja na tradiciju muzickog nasledja takvih imena kao sto su: Arsen Dedic, Darko Rundek, Sting… Nesic je sa svojim sastavom na albumu i ponudio obradu Dediceve pesme “Milena”, sa cijom verzijom ako je verovati je zadovoljan i saglasan i sam autor. Ipak, cini mi se da su u autorskom i izrazajnom smislu Nesic i Mali Princ najvise na terenu hrvatske kontinentalne sansone, koja je svoje zlatno vreme imala tokom 70-tih godina (Drago Diklic, Zvonko Špišic, Hrvoje Hegedusic) i upravo mi se cini da najveci stepen komparacija ide u smeru linije koju je vodio Hrvoje Hegedusic. To je samo po sebi vrlo intersantno, i tokom poslednjih dekada u Srbiji mi nismo imali izvodjace koji su se oslanjali na postulate tkzv. pomenute hrvatske kontinentalne sansone. U postavi Malog Princa su zanatski dobro usvirani muzicari, i Nesic  u bendu ima sasvim uigran “back up”. “Lako je…” album se sastoji od 11 numera, koje su od strane benda ozbiljno priredjene, i uglavnom su ujednacene po nacinu realizacije, iako ima nekoliko koje su izrazenijeg laganijeg tempa. Po mom misljenju, jedan song se izdvaja od ostalih, a to je 6-ta pesma na albumu – “Dok sve ne prestane”.  Kako sam imao prilike da se ranije informisem o Nesicevim autorskim ostvarenjima, album “Lako je…” predstavlja realan kreativni pomak.

Ocena: 7/10