Ragman – Wrong Side Of The Bottle

Poznavaoci desavanja na domacoj garage sceni dobro su upoznati sa radom novosadskog sastava Ragman. Takodje, malo ko od onih koji posecuju ovdasnje koncerte, tesko da se nece sloziti sa konstatacijom da su Ragman “uzivo” jedan od najubedljivijih ovdasnjih aktova. U svojim redovima novosadjani imaju izuzetno kvalitetne muzicare kada je rec o ovoj zanrovskoj formi, i moram priznati da posmatrajuci ih par par puta u koncertnoj varijanti, dolazim do zakljucka da svakom sledecem bendu koji nastupa posle njih mora biti izuzetno tesko, ukoliko zele da se adekvatno predstave publici/auditorijumu. Sviracka ubedljivost Ragmana prevazilazi ovdasnje standarde, a njihova sa jedne strane rafiniranost, a sa druge ubedljivost svrstavju ih u red aktova koji po mom misljenju i u svetskim okvirima mogu da se nose sa americkim kolegama. Aktuelno izdanje “Wrong Side Of The Bottle” iako sturo po informacijama i tehnickoj opremljenosti ni najmanje to nije po muzickoj ponudi. Ragman su ovoga puta malo vise okrenuti ka surfu, i “prljavijim” opcijama rock and rolla, ali takodje njihov bazicni prepoznatljivi garage pristup ne izostaje. Uslovno receno novitet predstavlja i izrazenija melodicnost nego sto je to slucaj bio do sada. Nesto vise od 33 minuta muzike, autorski materijal uz dva kratka covera, ubedljivost i od ranije poznatih stavova, nepostojanje slabijih mesta, jednom recju – sjajno. Ragman nastavljaju pravim putem, i preporucujem svim onima koji nisu toliko bliski garage strujanjima, da obrate paznju na ovaj bend.

Ocena: 9/10

Profil benda na RSN: https://rockserbia.net/ragman.html