Tripcycle – Beep

Novosadski sastav Tripcycle zasijao je na proslogodisnjem banjaluckom "Nektar Demo Festu", pokazujuci da je rec o aktu ciji muzicki svetonazori dodiruju vise interesnih polja i cija izrazajno/izvodjacka realizacija je takva da se o njima sa pravom moze govoriti kao o modernom sastavu, vec sada autorski zrelom. Tripcycle deluju u postavi kvarteta, i ono sto ih u startu izdvaja od mora slicnih tkzv. trip-hop aktera je cinjenica, da su svi clanovi izuzetno kvalitetni instrumentalisti.Upravo pomenuti element im lakse omogucava da kroz njihovu autorsku pricu provejavaju i drugi stilski detalji, od kojih fusion moze biti zajednicki imenitelj. Takodje su jedan od retkih sastava koji je u studijskoj varijanti izbegao zamku upadanja u sfere tkzv. free style improvizacije, koja  se u koncertnoj atmosferi  daleko lakse "prihvata". "Beep" je EP na kojem se nalazi samo 5 instrumenatlnih tema, ali koje su po svojoj aranzmanskoj, konceptualnoj i realizatorskoj formi toliko bogate "zvucnim informacijama", kojima vas bend bombarduje, da jednostavno (u pozitivnom smislu naravno) ne mozete biti opusteni dok muzika traje.U produkcijskom smislu Tripcycle na adekvatan nacin prihvataju zakonistosti vremena u kojem zivimo, i nema sumnje da njihov diskografski debi predstavlja jedno od najubedljivijih, takodje sto je vazno istaci modernih ostvarenja  ovdasnje izdavacke produkcije. Rec je o sjajnom bendu, koji sa druge strane tesko da bar u ovoj fazi i ovakvom okruzenju  moze ostvariti i relevantniji komercijalan skok, ali koji sa svojom autorskom i isto tako nista manje artistickom ponudom predstavlja veliku nadu i stub novije ovdasnje muzicke scene.

Ocena: 9,5 / 10